Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

The Motorcycle Diaries - Ημερολόγια Μοτοσικλέτας


Η ιστορία είναι απλή. Ίσως και όχι... 

Τo Σχέδιo: Να ταξιδέψεις 8. 000 χιλιόμετρα σε 4 μήvες 
Η μέθoδoς: Αυτoσχεδιασμός 
Αvτικείμεvo: Εξερεύvηση τoυ περιεχoμέvoυ της Λατιvικής Αμερικής πoυ μόvo από τα βιβλία ξέρoυμε 
Εξoπλισμός: Μία'39 Νorton 500 πoυ έχει καταστραφεί και στάζει 
Ο πιλότoς: ΑΙberto Granado 
Συvκυβερvήτης: Αυτός είμαι εγώ, Εrnesto Guevara de Ιa Serna 

Την ταινία την είχα πάρει σε dvd όταν είχε πρωτοβγεί, αλλά βαρέθηκα και δεν είδα ούτε τη μισή. Τώρα, μπήκε στη λίστα των αγαπημένων μου ταινιών. Δεν είναι μια βιογραφική ταινία. Δεν είναι μια ταινία για τον Τσε ή για τον Γρανάδο. Είναι μια ταινία για την φιλία και για το πώς άλλαξε η ζωή τους μέσω του ταξιδιού τους. Και βλέποντας το ταξίδι τους, καταλαβαίνεις γιατί ο Ερνέστο Γκεβάρα έγινε ο comadante Τσε Γκεβάρα.

 
Ωραία σκηνοθεσία, πανέμορφα τοπία και εξαιρετικό soundtrack. Gustavo Santaolalla και το τραγούδι του τέλους έρχεται για να σε αποτελειώσει. Οι ερμηνείες ήταν πολύ καλές, με τον Gael Garcia Bernal να δίνει μία από τις καλύτερες ερμηνείες της καριέρας του και τον Rodrigo De la Serna να γίνεται καινούργιος αγαπημένος. Η χημεία μεταξύ των πρωταγωνιστών είναι εξαιρετική! Τα πλάνα με τους ταλαιπωρημένους χωρικούς είναι σπαρακτικά και η φωτογραφία τους κάνει ακόμα "χειρότερη" την κατάσταση. Τα λόγια που μου έμειναν περισσότερο από την ταινία, είναι η πρόποση του Γκεβάρα: "Για την ενωμένη Αμερική". 
Το Ημερολόγια Μοτοσικλέτας δεν είναι ένα απλό road movie.

 
 Υ.Γ Και όπως έχω ξαναπεί (ή μάλλον ξαναγράψει) όταν μου αρέσει κάτι πάρα πολύ δεν μπορώ να εκφραστώ καλά. Γι' αυτό ίσως αδίκησα την ταινία και δεν περιέγραψα καλά το πόσο μου άρεσε.



.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου